Κυριακή 6 Ιουλίου 2014

πρόσκληση για την Πέμπτη 10.07: soufisme - sufisme - σουφισμός - σοφία - .صوفية

http://www.archaiologia.gr/blog/agenta/%CF%83%CE%BF%CF%85%CF%86%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CE%AF%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B5%CE%BC%CF%80%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%AF%CE%B5/

10 Ιουλίου

ο τίτλος που έχω δώσει στην ομιλία μου είναι: βήματα στην ιστορία του σουφισμού.
ευτυχώς, ο χορός μπορεί να είναι βήματα, και τα βήματα λόγια και τραγούδια.
έχω στο νου μου εχθρούς ποιητές, ή αδελφούς ποιητές.
το θέμα έχει ενδιαφέρον. και γιατί να μην έρθετε;
ξέρω, η ζέστη.
μα η ζέστη μπορεί να γίνει δροσιά, και η αγάπη ή το ενδιαφέρον να σε καίει.
το ξέρω πως λέω βλακείες, μα,
ίσως αυτό να είναι μια ουσιώδης πρόσκληση: να μπορείς να αναγνωρίζεις ότι λες βλακείες και να προσπαθείς να λες λιγότερες. έτσι προετοιμάζω τις ομιλίες μου, καταπίνοντας χώμα.
ελάτε, θα μιλήσουν πολλοί και όχι πολύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: