Δευτέρα 11 Μαΐου 2009

από μια γυναίκα σε μιαν άλλη.

ένα ποίημα που δεν είναι δικό μου. το έγραψε η Salento.
μου το έστειλε πριν αρκετά χρόνια. μακάρι μια μέρα τα ποιήματά της να γίνουν πιο γνωστά. θα θρέψουν κόσμο με τη δύναμή τους.


Ξέρω Μια Γυναίκα

Ξέρω μια γυναίκα
ασυνάρτητη και δοκιμασμένη.
Που ανταποδίδει και εφευρίσκει
τεχνάσματα για να με
ζυμώσει και να με θυμώσει.
Που βαδίζει στα τυφλά
και με έχει για δόλωμα.
Μου τάζει προίκα από
του άπιαστου τα μέρη
και με σταυρώνει στης
ομορφιάς τα λικνίσματα.
Μου στρώνει σκεπάσματα
από χαρές και όταν τη
διώχνω με εκδικείται με
τους ριζωμένους κανόνες της.
Ματώνει τα βράδυα μου ή
μπολιάζει τις μέρες μου για
να με προστατεύσει.
Κοιμάται στο πλάϊ μου ή
πετσοκόβει τα πόδια μου σα
θέλει να μου θυμίσει πως
όμοια με ροκανίδι είμαι,
τί κι αν λείψω;
Ξέρω μια γυναίκα που
σαν αυτή δε θά' ρθει άλλη.
Με στηρίζει με την ετοιμόρροπη
καμπούρα της,
με ταΐζει δίνοντάς μου ώρες
για να μη ξεμένω,
με γερνάει και μου γελάει
στριμωγμένη ανάμεσα στους ανθρώπους.
Είναι η Ζωή μου, η δική σου
ανατολή είναι και το δείλι μου.
Γυναίκα αχαλίνωτη, θλιβερή,
μαγική και απαρατήρητη.
Μια σφαίρα από πηλό
που αντανακλά τους μύθους μας,
τους κτύπους μας και τα
αψεγάδιαστα παραστρατήματα.
Του επιούσιου βίου μας.
Στα ονειροπατήματα.
Τα ακούσιά μας...

13 σχόλια:

L'Enfant de la Haute Mer είπε...

Που αντανακλά τους κήπους μας ..
Μα πιο πολύ τους δικού σου !!
Σε φιλώ

Unknown είπε...

κι εγώ σε φιλώ, παιδάκι της ανοιχτής θάλασσας,,,
εμένα δε μου φτουράει κήπος, όλα μαραίνονται γιατί χορεύω καρσιλαμά διαρκώς, και τα λουλούδια τρώνε τα παπούτσια μου στο κεφάλι, και πάει ο κήπος!
όμως η τούλα η αδελφή της αγγέλας μου έδωσε φυτά προχτές, τα οποία φύτεψα σε μία γλάστρα, να δούμε, θα πιάσουν αυτή τη φορά;
η φιλία μας φαίνεται πάντως να έχει πιάσει, κι είναι ωραία!

P. Kapodistrias είπε...

Ήδη ανατράφηκα έως κορεσμού!...

ritsmas είπε...

καλησπερα με τα συνταρακτικά σας ποιηματα. Κι εμείς βάλαμε κάτι, αλλά εντάξει. Απλώς ομορφα.Πώς πήγες; Περιμένω να μου στειλεις την ομιλια . Τις μαζεύουμε σιγά σιγά, αφου πρωτα την αναρτήσεις στο μπλόγκ σου, μετά στο μπλογκ μου και πάει λέγοντας...
φιλια

Coco είπε...

από τη χώρα του πνιγμένου ΝΕΠΑΛ
ο κάπταιν Νέμο εσάλπαρε
προς άγνωστη υποβρύχια κατεύθυνση...
τβββββ....όλοι μέσα, το σκάφος καταδύεται...
πάει δεν είμαι καλά!

Χρήστος Α. Μιχαήλ είπε...

Ελένη είναι καλό.

"Μια σφαίρα από πηλό
που αντανακλά τους μύθους μας,
τους κτύπους μας και τα
αψεγάδιαστα παραστρατήματα."

Την καλησπέρα μου.

Coco είπε...

α, όσο για το I.Q. δεν ξέρω τίποτα, μόνο από Bike Q : http://www.suipedali.it/s/abbigliamento-ciclismo

L'Enfant de la Haute Mer είπε...

Ζ'αί ανταμέ λα λογοτεχνί αράμπε: τελικά δεν βοηθάει στον ύπνο όπως μου υποσχέθηκες ..

Unknown είπε...

χριστάκη, ναι, είναι καλό, είναι της σαλέντο...
το έγραψε για μένα, το ξέρεις;
συγκινητικό είναι.
αυτή γράφει. να γράφει. η γραφή είναι δρόμος μεγάλος, όπως και το τραγούδι και η μουσική.

Unknown είπε...

πκ, τι να πω...
νιώθω πολύ 'παιδί' στη σκέψη μπροστά σου.

Unknown είπε...

ριτς, δεν έχεις παράπονο, έκανα ανάρτηση για αλεξανδρούπολη
θα κάνω και για εσηέα. σε φιλώ

Unknown είπε...

κοκάκι, ένα ποδήλατο χωρίς τιμόνι είμαι. θες;
την αγάπη μου.

Unknown είπε...

You could also need these U.S.A Facebook Likes for gaining competitions that are held online. buy facebook likes usa