Πέμπτη 4 Ιουνίου 2009

να είσαι άραβας στην ελλάδα και την ευρώπη

ακούσατε, ακούσατε, σήμερα, στις 7 η ώρα το απόγευμα...
ας σοβαρευτούμε. ναι μεν το άγχος, αλλά ας αφήσουμε την πραγματικότητα να μιλήσει:
ημερίδα για το θέμα ελληνικός πολιτισμός και ισλάμ

οργανώνεται από το μορφωτικό κέντρο της αιγύπτου, πανεπιστημίου 6, και στο παιδαγωγικό ινστιτούτο.

τυχαίνει να γνωρίζω το θέμα.
τυχαίνει να μην έχω πρόσβαση ούτε καν στο ανάλογο θέμα το οποίο έχω διερευνήσει ιδιαίτερα, αλλά, φευ, το φαγε προς το παρόν η μαρμάγκα του κινεζικού ιού!!!!
πάντως θα μιλήσω με πράματα που έχω ζήσει, βιώσει, μελετήσει, πάρει θέση.

σίγουρα το ίδιο θα κάνουν κι άλλοι ομιλητές.
αυτά.
αν θέλετε, θα χαρώ να σας δω εκεί.

υγ. φαίνεται ότι με τρώει η οπτασία της ερήμου: και υπολογιστή δεν έχω, και κινητό ξανα έχασα...
έτσι να ξέρετε...:)

5 σχόλια:

kanenas είπε...

Πάρε περιστέρια ρε Ελένη να ησυχάσεις!
Έχουν και το πιο εύκολο μενού!!!
Καλή σου μέρα :)

alex_m είπε...

Καλησπέρα ,
ακούγετε ιδιαίτερα ενδιαφέρον μα ... είναι ήδη 22.58 .
Κρίμα

roula karamitrou είπε...

Κι ότι είχα αρχίσει να ανησυχώ με την παρατεταμένη απουσία (μην ακολουθήσει απάντηση για κακά σκυλιά για θα σε κουτουλήσω...γίνεται γίνεται κι από μακριά)
Φιλιά μάχιμο αγαπημένο κουνέλι:)

phlou...flis είπε...

περιμένουμε τα σχετικά

shirine nour είπε...

ελενάκι, ήμουν εκτός αθηνών για αρκετές μέρες και δυστυχώς το έχασα... αλλιώς... ξέρεις, δεν τα χάνω εγώ αυτά.
ειδικά στο μορφωτικό κέντρο της αιγύπτου που βγαίνουν στο φινάλε εκείνα τα υπέροχα σπιτικά μεζεδάκια!
ασε και εκείνο το τεράστιο χαμόγελο του κυρίου ρεντουάν!!!!