Τετάρτη 29 Ιουλίου 2009

στην ερημιά του λόγου, ΙΙ

σκέφτηκα πάλι τα λόγια
τα μεγάλα...
όχι, τραγούδι πάλι είναι αυτό
το θυμάμαι καλύτερα τώρα 'τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα', και η μουσική χάθηκε.
έμεινα τα ψεύτικα, σβήσαν οι τόνοι, μείναν νεκρές οι λέξεις.
όχι, πέρα από τη συνηθισμένη κατάθλιψη δεν υπάρχει και κάτι άλλο, πιο βαρύ ή πιο μεγάλο.
να γυρίσω στους ήχους
το λάμδα και το ρω στο κεφάλι μου μέσα σαν νυχτερίδες, σπάνε το καύκαλο για να μεταμορφωθούν σε κάτι άλλο έξω
να γράφεις είναι να μεταμορφώνεσαι σε κάτι που θέλεις ή που δε θέλεις.
να ξαναρχίσω για να πάω μετά εκεί στο πρόσωπο που θέλω να πάω εξομολογητικά σήμερα, σαν να χρωστάω
λάμδα και ρω, λόγος και ρήμα.
θα σκάψω πολύ βαθιά, στη δικιά μου την άμμο για να ρωτήσω τη διαφορά
και την ερωτική ομοιότητα μέσα στη διαφορά, πώς
τα δυο τα υγρά
είναι μαζί στη στοματική κοιλότητα
που σαι ρε λακάν
είναι οι δυο ληστές εκ δεξιών και εξ ευωνύμων, με κέντρο ένα σταυρωμένο εγώ που στάζει όχι γή και ύδωρ, γιατί δεν προδίδει ποτέ η γραφή, το γράψιμο, το 'γράφω' το 'μ'έχεις γραμμένο', το γραφτό, η γραπτή μαρτυρία, το επεξηγηματικό γαρ που αιτιολογείται από λόγια κι όχι από πράξεις τελικα...
λάθος τελικά. ΤΕΛικά λάθος, γιατί τα λόγια είναι η ύψιστη πράξη του ανθρώπου, κι ο θεός για να τον κατοικήσει τον άνθρωπο, έγινε έτσι ο λόγος σαρξ εγένετο και εσκήνωσεν εν ημιν
του είχε χαριστεί ο λόγος για να δημιουργεί και να ποιεί και να 'ναι ποιητής σ΄ όλες τις γλώσσες των ανθρώπων
μα
αγάπη αν δεν έχει έγινε 'τ' αδειανό τ' αγγειό που σκούζει', σαν κι εμένα
(παύλα εγώ, παύλος αυτός, έχει διαφορά)
ο λόγος και το ρήμα
'γεννηθήτω κατά το ρήμα σου'
ελθέ και σκήνωσον
ναι, ναι, ελθέ έστω κι αν εγώ ποτέ δε θα είμαι έτοιμη μα πάντα θα μου λείπεις και το ξέρω
και τ' όνομά σου θα είναι πάντα άγιο, μεγάλο, άγριο, σιωπηλό,
κι αν σ' αγαπώ δε σ΄ ορίζω
δάκρυα ποτίζω τον ουρανό
κι αν δεν είναι ποιητής ο χατζηδάκης, μένα να μη με λέν ελένη
τον άλλο τον κηπουρό τον γκάτσο, άστονα.
αυτός τώρα ποτίζει λουλούδια εκεί πάνω.
λοιπόν, το ρω και το λάμδα
το ρήμα και ο λόγος
ρω-λόι
που ΛΕει την Ω-ΡΑ.
χαΛαΡά που λένε κι οι ρούλες και κοροϊδεύουμε εμείς οι χαμιτζήδες...
χα χα χα
χα. σκάσε ελένη, μήπως κάτι θες να πεις; σιγά και μην έχεις να πεις.
και γιατί 'γράφεις'; που ουσιαστικά, δε γράφεις, άλλο κάνεις εδώ μέσα, στο μπερντέ του διαδικτύου:
ξερνάς την απόρριψη ενός τετραδίου, αυτού, που το σφράγιζες με μια τρύπα σαν τη δικιά σου, περιμένοντας να σε απορρίψει η μανούλα σου, και η μανούλια σου, για την παιδική και μορφωτικά κοριτσίστικη ερημιά σου:
αφού θα σου φώναζε χωρίς φωνές, θα ήταν με τα γυαλιά της πάνω από τον ώμο σου όρθια για να σου λέει 'τι γράμματα είναι αυτά, κλπ κλπ', ε, εσύ τα έσβηνες, και μετά μ' ένα χαιρέκακο κόλπο έσβηνες από πριν,
έγραφες πράγματι ένα λάθος τόσο μεγάλο 'όσο και το κεφάλι σου', όπως έλεγε, πράγμα που δικιολογούσε πρωτίστως εκείνη, -ναι μαμά, έχεις δίκιο, άσε με ήσυχη τώρα, μη μου το ξαναπείς ότι 'δεν είναι γράμματα αυτά', όπως αργότερα το ήξερα, κάθε φορά που φρόντιζα να κάνω κάτι λάθος 'δεν είναι πράγματα αυτά'
κι έσβηνα με τη γόμα των ενοχών κάθε ευχαρίστηση,
καλά τελικά πολλές αηδίες ακούω, πολλές
(εδώ το ρήμα δεν είναι ακόμη ψυχιατρικό, δεν ακούω φωνές, προς το παρόν την έχουμε γλυτώσει την παράκρουση, στην εξομολόγηση είμαστε, αλλά όχι στην εξομάλυσνη, καιδυστυχώς ούτε ακόμη στην ξαμόλυση...
γιατί ξαμολάω
και βρίσκω λύση
λυσάω μήπως; ίσως πάνε μαζί
ναι είμαι πεπεισμένη πως πάνε μαζί, σας το λέω διότι ακριβώς είμαι σε ηλικία που μπορώ να το πω: ετών πενηντατεσσάρων με σαρκίο τόσο εύθραυστο όσο ακριβώς αεικίνητο, δλδ καλά κάνω και προετοιμάζομαι σωστά, θα πεθάνω πολύ νέα διότι μηδένισα το κοντέρ, τώρα είμαι τεσσάρων.
έκανα λοιπόν μια τρύπα στο τετράδιο με γόμα, σάλιο, και βρώμικα μολύβια
έσκιζα δλδ τις πυτζάμες της φυλακής
σε ριγωτό τετράδιο δε θυμάμαι ποτέ να ζωγράφισα...
κι όταν με μάθαιναν γεωμετρία, που 'λεγαν 'καλά, γιατί διαλέγεις τον πιο μακρινό δρόμο για να βρεις την απόδειξη', ε, έλα μου ντε, να αποδείξω, τι;
τι;
δεν ήθελα να αποδείξω τίποτα, να υπάρχω ήθελα
μόνη μου, αφού ένιωθα τόσο διαφορετική και ένοχη
αλήθεια, να μετρήσω ποτέ,
πότε και πού και ποιοι μου είχαν πει
και πόσες φορές
-αυτό είναι το πιο δύσκολο, γιατί πολλές φορές το είχα ακούσει -στο μπακάλη, στο μοναστήρι, στο δρόμο, στο σχολείο, αλλά το πόσες φορές δεν έχει νόημα μπροστά στο 'ποιος', και πόσων χρόνων είσουνα για να μην τολμάς να επαναστατήσεις
(- έλα δω, τι είναι αυτό το σημάδι; ξέρεις τι είναι; είναι ότι σε συνέλαβαν οι γονείς σου του αγίου συμεών, κι αμαρτήσανε και πέρναγες εσύ εκεί στο διάστημα κι αποτυπώθηκε η 'αμαρτία του' στη μουτσούνα σου, αυτοί φταίνε-) (τα λόγια είναι δικά μου όπως καταλαβαίνετε, αν άφηνα μόνο τα δικά τους λόγια, να ξανά η πρόταση με όσα θυμάμαι, τα άλλα δεν τα θυμάμαι: 'έλα δω, τι είναι αυτό το σημάδι; ξέρεις τι είναι; ... ότι... του αγίου συμεών... και ... νύχτα... αμαρτία... εσύ)
...
τι πουτάνες μάγισσες ανικανοποίητες πρέπει να ήταν αυτές που μιλούσαν έτσι σ' ένα παιδάκι, αλήθεια...
τέλος πάντων, έτσι για να ξέρετε πού τραγουδάει η μοναξιά του 'αφήστε με ήσυχο' και 'χαρτί με ρίγες ίσον φυλακή, εγώ να διαβάζω θέλω, όχι να γράφω,
- τώρα γράφω χωρίς να διαβάζω, το δεύτερο είναι πιο δύσκολο τώρα από το πρώτο, έστω κι αν το πρώτο πρέπει να το ελέγχω για να μην το τρώω σε συλλαβές κι αναποδιές, μαθαίνει κανείς να παριστάνει και το δυσλεκτικό προκειμένου να γίνει της μόδας... χε χε χε -προσπαθώ να σας επιβληθώ τώρα, αν και
όταν γράφεις στο διαδίκτυο και ξέρεις ότι γράφεις για κάποιους που έχουν γίνει θύματά σου, τι κάνεις ρουλιώ, έφτασες; ανησυχώ για σένα, να το ξέρς μωρή-
αν και, συγγνώμη που με διαβάζετε μερικοί, το συνδυασμό τον πετυχαίνουμε μαζί, να γράφουμε και να διαβάζουμε χωρίς ενοχές και κριτικές από καθέδρας κι από μαμάς, και μπαμπάς και πατερναλιστικές διαθέσεις όπου κάποιος γράφει και κρίνεται, μπούρδεες, κάποιος γράφει γιατί γράφει, και κάποιος τυχόν διαβάζει γιατί έτσι, είτε θέλει να κοροδέψει, είτε του αρέσει, είτε θέλει να κρίνει, μα είναι δικό του το ντέρτι, μένα μου φτάνει που γράφω και κανένας δε μου λέει τίποτα, ακόμη και το γεγονός ότι πάντα κάποιος μπαίνει και χαρακτηρίζει αστείες συστηματικά τις μπούρδες που γράφω, μ' αρέσει, τον ευγνωμονώ, γιατί νιώθω ότι επιτελείται κι αυτό, η σφραγίδα με τη βούλα δλδ ότι γράφω αστειότητες, χωρίς να γνωρίζω ποιος και γιατί, απλώς επαληθεύομαι έτσι όπως έχω μάθει να επαληθεύομαι: τρώω δλδ την απόρριψη τύπου 'έλα, παλι μαλακίες έγραψες', κι εκδικούμαι με την προσωπική μου εκδίκηση τύπου 'και τι πειράζει; στον μπερντέ του διαδικτύου ακι στο σκοτάδι του όλα επιτρέπεονται, ακόμη και να υπάρχω εγώ έτσι χύμα κι έτσι χώ μα και απραστείστε μα ήσυχή (το είδα αυτό το 'παρατείστε με ήσυχη πώς λάθος είναι γραμμένο, μα το αφήνω για να καταλάβετε, όποιος διαβάσει δλδ μέχρις εδώ αυτό τον οχετό ρημάτων που δεν καταλήγει πουθενά, ότι η κριτική που ασκώ στη γραφή μου είναι η κριτική της στιγμής και η διόρθωση του κέρσορα στη σωστή θέση, αλλά μετά τίποτα, μόλις φτάνω στην άκρη του κειμένου, παριστάνω το κοριτσάκι στο ζάλογγο, που πατάει το έντερ για να φύγει το ρημαδοκείμενο και να πέσει στα νύχια της νύχτας... να κοιμηθεία στο διαδίκτυο...
τι μπούρδες θέ μου, κι όμως σήμερα έχω ξανα τον τιτο πατρίκιο στο μυαλό μου, στο λαιμό μου, μα και πάλι δε μίλησα γι'αυτόν.
ίσως άλλη φορά. εν τη ρήμη του λόγου που λέγαμε,
λι-γό-(με όμικρον)-θηκα.

4 σχόλια:

phlou...flis είπε...

διακοπές πήγες; Αν όχι, κένε μια στάση. Θα σου κάνει καλό. Βάλε και το θερμόμετρο.
Αστειεύομαι; Μα φυσικά όχι. Σε διάβασα 5-6 φορές μα οι φωνές από τα τζιτζίκια δε μ' αφήνουν να συγκεντρωθώ. Καλες διακοπές

Unknown είπε...

να κάνω μια στάση, σταματημένη είμαι. αλλά δεν ανοίγουν οι πόρτες και οι μνήμες συνωστίζονται με το μαγιό στο χέρι...
ιδρώνω, η θερμοκρασία ανεβαίνει
ο κλιματισμός δε λειτουργεί
την εποχή τη λένε καλοκαίρι
ωραία εποχή...
την καλημέρα μου
θέλω να με αγριέψουν όλες οι μνήμες και να είμαι έτοιμη για τη μάχη του χειμώνα. να μην αφήσω τίποτα όρθιο!

παπα, κανα ψυχίατρο ωρέ παιδιά;
αλέκα σου 'ρχομαι!

roula karamitrou είπε...

άντε στη γεια μας οι αδιάκοπες και στο μπερντέ του διαδικτύου :)

Olivier είπε...

你了解整形有哪些手術?整形外科一定要具有專科證照醫師才是基本要素。隆乳 果凍矽膠是目前市面上最好的材質!
你知道高雄婦產科中誰是不孕症及人工受孕的權威醫師嗎?肉毒桿菌有何功效及效果。
汽車隔熱紙 大樓隔熱紙有何差異?隔熱紙不是係數越高效果就會越佳喔!
你想選擇一位大陸新娘 外籍新娘的話,請進入我的網站也許就是你一生中最好的選擇。
納豆 保健食品要如何選擇呢?
選擇現代生活中最好的運動就是瑜珈,要選擇瑜珈就要先了解瑜珈教室設備、師資及瑜珈教學喔!
高雄瑜珈中的簡善琳瑜珈教室是南部地區最完善的瑜珈教室
MOTEL就是汽車旅館,它是提供情人溫馨休息住宿的好地方,到台中住宿時別忘了到台中汽車旅館看看喔
台中乳酪蛋糕中禾雅堂乳酪蛋糕提供讓您難忘的蛋糕口味,除了chocolate蛋糕之外還有中秋禮盒多種樣式。
選購服飾潘朵拉日韓服飾有日系服飾服飾批發流行服飾及韓國服飾。
張艮輝是這次國民黨雲林立委中希望拜託大家鄉親支持的好立委。
外籍新娘 大陸新娘 越南新娘這些都是一生一世最專業的服務與選擇。
您在尋找墾丁旅遊網資訊嗎?畯富包車旅遊提供高雄旅遊 墾丁旅遊 阿里山旅遊 高雄縣旅遊 高雄租車 高雄計程車 高雄一日遊 機場接送等專業服務
僑泰裝潢廚具網是全台最大的居家生活廚具網站有廚具 廚具工廠 系統傢俱 傢俱 裝潢 抽油煙機以及系統櫃歐化廚具 室內設計作品與免費室內設計喔!
網路行銷是網站曝光的首要指標,如何能讓網站排名於首頁是需要靠SEO技術與專業,當然關鍵字的選擇就格外重要了,這是決定瀏覽者在搜尋行銷中唯一的方向。