Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

το δέκα το καλό, αγραμπελάκι μου!

το δέκα το καλό...
ρωτάω ένα φίλο, του λέω, πές μου 10 πράματα που αγαπάς. λέει:

  1. ΘΆΛΑΣΣΑ
  2. ΓΥΝΑΙΚΕΊΑ ΜΟΡΦΗ
  3. ΦΕΓΓΑΡΙ
  4. ΜΙΑ ΚΡΥΑ ΝΥΧΤΑ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ
  5. ΓΚΡΙ ΜΠΛΕ ΚΟΚΚΙΝΟ
  6. Η ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΣΚΥΛΩΝ
  7. ΈΝΑ ΠΟΥΛΙ ΠΟΥ ΚΕΛΑΙΔΕΙ
  8. ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΒΡΥΚΟΛΑΚΑ
  9. ΟΙ ΣΤΙΓΜΈΣ ΜΟΥ
  10. Η ΓΕΝΝΗΣΗ
---------------
ΚΑΙ μετά βέβαια μπλόκαρα εγώ.
παίρνω λοιπόν το αβυσσαλέο εγώ μου από την αρχή:
1. η ευτυχία της γέννας, μια και είδα να γράφει από πάνω 'γέννηση'.
νομίζω όμως ότι η γυναίκα υπερέχει του ανδρός μόνο και μόνο γιατί έχει νιώσει 'να πετάει' από μέσα της ένα παιδί.
τέτοιο συναίσθημα δεν μπορώ να συγκρίνω με τίποτε άλλο
2. ναι, ένα κομπλιμέντο, σκάστε μη γελάτε, μ' αρέσει. ένα κομπλιμέντο τέτοιο, έξυπνο, στιλάτο, αληθινό δλδ παρηγορητικό, είναι για μένα σπουδαίο, και να το παίρνεις και να το δίνεις
3. να ξυπνάς και να είσαι ήσυχος. χωρίς πολλά φορτώματα, χωρίς πολλές αγωνίες. έχω τώρα μπόλικες βλέπετε
4. η μυρουδιά του νυχτολούλουδου και του ευκάλυπτου. τέλειο πράμα.
5. η περίοδος όταν είσαι στα τελειώματα ενός μεγάλου κειμένου, πχ ενός βιβλίου. τότε που έχεις τη χαρά ότι 'τελειώνεις' μα γίνεσαι λαγωνικό για να βρεις πώς θα τελειώσεις και ψάχνεις στα πιο απίθανα μέρη για να βρεις τροφή για σκέψη, για ένα μπάμ!!! είναι μαγεία που μοιάζει λίγο με το 1!
6. όταν καμιά φορά διδάσκεις και βλέπεις κάποια μάτια που ποτέ δε θα ξεχάσεις...
7. η φιλία και το συναίσθημα ότι μπορείς να κόβεις το χρόνο λωρίδες, να ξεχνάς το φίλο, να τον αφήνεις, να σε αναζητά και σύ να είσαι αλλού, κι όμως, να μένει η φιλία ανέπαφη και άχραντη, όποιος κι αν είσαι εσύ!
8. να βλέπεις ένα ευτυχισμένο παιδί
9. να κάνεις κάτι που να φαίνεται 'καθαρό' εσωτερικά και να σε γεμίζει χαρά
10. να ξεπερνάς τον εαυτό σου. ταπεινά, αθόρυβα, ήσυχα, όσες στιγμές περισσότερες μπορείς. είναι ευτυχία.

πάρτε το κι άλλοι, κάντε παιχνίδι!
θα ήθελα το θεουλίνι το αγαπημένο μου, τη ρίτσα τη μασούρα, την κοκό, τον ένα εκ των δύο, το λυκάκι, την κοπτοραπτού, το γιατρό με τις επιλογές του...

καλό βράδυ, πάω να διορθώσω!

1 σχόλιο:

agrampelli είπε...

Συναρπαστικό!Όπως και η προσωπικότητά σου Ελένη μου..Με "λίγωσε" το "δέκα το καλό" σου,καλά να είσαι εκλεκτή μου φίλη...
Φιλιά πάμπολα:)))