Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2008

ραψωδέ, είσαι να γράψουμε μαζί για το θωμά που γνωρίσαμε στο σαλόνικα;

καλημέρα σε όλους!
πήγα θεσσαλονίκη και σάββατο πρωί ήπιαμε καφέ με το ραψωδό το φίλο μου, και μετά περπατώντας γνωρίσαμε έναν εξαιρετικό τύπο. νομίζω καλλιτέχνη. δε θέλω όμως να γράψω μόνο εγώ πώς τον ένιωσα, ραψωδέ, πες αν θες, ή εδώ ή στο μέιλ και κάνουμε κοινή ανάρτηση! είσαι;
παιδιά ο ραψωδός είναι μεν νεαρός (θα μου πεις κι εγώ είμαι)
αλλά αυτός είναι πραγματικός διανοούμενος.
καλημέρα, καλή βδομάδα σε όλους!

12 σχόλια:

ritsmas είπε...

καλησπέρα Σαλονικιά μου. Τελικά αυτή η πόλη ειναι ερωτική, ο,τι και να λεμε..Συμφωνείς ;

sinnefo rain είπε...

Καλησπέρα Ελενάκι

Unknown είπε...

α όχι ρίτς, διαφωνώ πλήρως διότι δυστυχώς, πολύ δυστυχώς, ο φίλος μου ο ραψωδός, που όταν τον ανακάλυψα δε νόμιζα διαφορά, μου πέφτει μικρός ρε παιδί μου! κι άλλο φίλο από το ραψωδό, εγώ στη σαλονίκη δεν κάνω! τελειωμένα πράματα!
χα χα χα, σαλταρισμένη δε με βρίσκεις;
ε λοιπόν, είμαι!
:)

Unknown είπε...

συννεφάκι, η ομορφιά σου κι εδώ...
σ'ευχαριστώ!

happypepper είπε...

Kαλημέρα αραβίδα μας!

'Ο,τι και αν λες, η ριτς έχει δίκιο για την Πόλη. Όλα κι Όλα!

Unknown είπε...

μμμ, καλά!
χάππυπέππερ θα το προσπαθήσω
διότι για να καταλάβεις κάτι, πρέπει να το προσπαθήσεις!
χε χε χε...
ναι, αλλά είναι και ο ραψωδός στη μέση!
τώρα μεταξύ μας, το πόσο ερωτική είναι η πόλη, για μένα, δεν ξέρω...
για άλλους, ξέρω...:)
για μένα η πιο ερωτική πόλη,
και νομίζω δε θα διαφωνήσετε,
είναι το παρίσι.
και συγκεκριμένα, τα πεζοδρόμια!
νιώθεις τόσο άνετα που φλερτάρεις ακόμη και με τα πλακάκια τους!
πάει τρελλάθηκα. έγινε τίποτε;
την καλημέρα μου πρωινούλη μου!

ritsmas είπε...

Οχι, καλέ μου... δεν μιλούσα για τον ΡαΨΩΔΟ... αλλα για την πολη γενικότερα...

Unknown είπε...

αγαπημένη μου ριτς, το ξέρω:)
μα προσπαθώ να ξυπνήσω το φίλο μου να γράψει, αλλά, αυτός, τίποτα!
φιλάκια και καλημέρα σ'όλους!

Unknown είπε...

χαπυ, καραβίδα μου φαίνεται ήθελες να πεις, και σου ξέφυγε το κάππα του κάβουρα. όντως, ζωδιακά, κάβουρας είμαι. και ρεαλιστικά, φυσικά, είμαι, απλώς, θεά!

Green_revenger είπε...

Un blog extremement interessant...

J'ai adore les arabesques

Unknown είπε...

bienvenue le voyageur!
όντως, το μπλογκ, από τότε που το έσβησα κιόλας, είναι πολύ ενδιαφέρον!
χα χα χα

τα αραβουργήματα
είναι ένα θλιμμένο τραγούδι πάνω στο πουθενά.

και το πουθενά είναι η πατρίδα της σκέψης.
και το τραγούδι της λογικής.


και με έπιασε, και καλά θα κάνω να το βουλώσω!

Coco είπε...

Παρίσι Παρίσι Παρίσι!