Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

κι άλλες ιατρικές χοντράδες. ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ...

αχ τι ωραία!
δεν έχω ακόμη πεθάνει. μην ανησυχείτε, θα γίνει. πάντως, καλώς ή κακώς, στα 55 μου, είμαι εδώ και λίγα χρόνια μια εμμηνοπαυσική κυρία τρομερά, απίστευτα γοητευτική!!!
παρά τη γοητεία μου, όταν ήμουν λιγότερο από ενός έτους, υπέστην ακτινοβολία στο λαιμό.
στα 20, απέκτησα ένα ψυχρό όζο στο θυρεοειδή, με είχαν ετοιμάσει ότι θα κάνω χειρουργείο και μετά χημειοθεραπείες, τελικώς η βιοψία δεν ήταν κακιά, στα 28 έκανα όζους και στο άλλο κομμάτι του ίδιου αδένα, πάλι οκ η βιοψία.
στα 35-40 μου πάω στο λαϊκό. μου εξηγούν ότι πρέπει απαραιτήτως να χειρουργηθώ γιατί 'σε ακτινοβολημένο τράχηλο, με την εμμηνόπαυση, 100% καρκίνος στο θυρεοειδή, δεν το συζητάμε!'
λέω: τότε γίνεται να γίνει το χειρουργείο κατά τις διακοπές; ναι.
πάω τότε.
-λοιπόν, αποφασίσατε;
-νομίζω δεν έχω περιθώρια, έτσι δεν είναι;
-έτσι. καθήστε λοιπόν.
κάθομαι.
εξετάζει.
-λυπάμαι, δεν γίνεται χειρουργείο! έχει πολλές συμφύσεις.

πήγα να της πω: δε μας χαιρετάς, ρε νταλάρα, μας πρήζεις πως θα πεθάνουμε από καρκίνο αν δε χειρουργηθούμε και μετά μας λες ότι δεν γίνεται να χειρουργηθούμε. σα δε ντρέπεσαι! πού τις βάζεις τις ευαισθησίες απέναντι στον ασθενή;
ε, γιατροί, τι λέτε;

4 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Ουδείς μωρότερος των ιατρών, αν δεν υπήρχαν οι ...διδάσκαλοι.
Καλημέρα!!!

aphtha είπε...

Εχετε δικιο. Η ανθρωπια και και η διακριτικοτητα ειναι ζωτικης σημασιας οταν τα θεματα ειναι τοσο λεπτα. Αν και πιστευω οτι γενικα οι ανθρωποι εχουν υπερβολικες απαιτησεις απο τους γιατρους, εδω δεν τον υποστηριζω. Ναι, οι γιατροι ειναι ανθρωποι και κανουν λαθη οπως ολοι οι επαγγελματιες, απλα εμεις τα παιρνουμε ολα βαρεως και τα μεγαλοποιουμε συχνα επειδη προκειται για το σημαντικοτερο αγαθο μας, την υγεια. Ναι, μια αλλαγη γνωμης και γνωματευσης ειναι μεσα στα περιθωρια του λαθους αυτου. Η αρχικη δηλωση του ομως με το "100%" δειχνει ανθρωπο μη ταπεινοφρονα.

Unknown είπε...

λύκε ναι, δυστυχώς, δίκιο έχεις. ουδείς μωρότερος των ιατρών πλην εμού.
τώρα το 200% είναι σίγουρο!
παρόλ' αυτά, ελπίζω να σε δω σύντομα!

Unknown είπε...

μικρό γλυκό κοριτσάκι εχεις δίκιο, η δεοντολογία έχει σχέση με την ταπεινοφροσύνη. κι η ταπαινοφροσύνη έχει σχέση με τη σοφία...:)